19 Kasım 2010 Cuma

yalnızlığımın zırhını ellerimle parçalıyorum..!!

aşık olmadan karşılıklı aşk olmadan ilişki yürür mü! yürümez... sen şuncacık boyunla nelere kalkışırsın be kızım.. birini öperken birini içinde öldürmeye çalışmak... senin yaptığın bu! öldürebildin mi? ölmüyo demi içindekiler.. gözün dışarda oluyo demi hep.. yanındakine sadık kalmaya çalıyosun evet doğru.. ama gel gör ki sevilme eksikliğini gideriyosun onda.. egon nal gibi olsa nolucak sen onu böle zedeledikçe kendini de zedelemiyo musun? bi insana bunu yaptığın için kendinden nefret etmiyo musun?

başta böle olucak sanmamıştım.. severim aşık olurum gözümde gönlüm de bağlanır demiştim.. bağlandı mı? nerdeeee.... bi bok olduğu yok..

ayrılığa gebeyim ta başından beri.. göz ardı etmeye çalıştıkça gün gibi ortaya çıkıyo işte.. olmıcak iş bu.. hadi dielim mantık evliliği olsun dedin evliliğe de he dedin... ya sonra..

bi insanı yalnızlığına kalkan olarak kullanıyosun işte sen.. yalnızlığını kucaklamadan başkasını kucaklamaya çalışıyosun.. ama olmuyo yalnızlığını kucaklamadan başkası kucaklanmıyo.. yalnızlığa zırh olarak seçtin sen onu ve ona inen darbeler dıştan değil içten.. onu sen zedeliyosun...

yapma bunu yapma...
azat et ikinizi de..

cesaretim yok ama ahh dese bitsin dese.. üzülmem kii. bitti derim..

neden bu kadar ilişki bitirme özürlüyüm ben neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder